Livroarbítrio no facebook
HOME | CARRINHO | BUSCA AVANÇADA | BUSCAR: 
NOVO MENU LIVROARBITRIO
 

 


Digital Communications - Fundamentals and Applications


 
  

This book presents the often 'difficult' concepts of digital communicati...

Editora: Prentice Hall
ISBN: 9780130847881
Autor: SKLAR, BERNARD
Páginas: 1104
Formato: 0 x 0 (impresso)
Publicação: 2000

 

Lista:
 Desc.:
Preço:

185,00
27,75
157,25

Sinopse: This book presents the often 'difficult' concepts of digital communications in an easy-to-understand manner - without diluting the mathematical precision. Using a student-friendly approach, it develops the important techniques in the context of a unified structure (in block diagram form) - providing organization and structure to a field that has, and continues, to grow rapidly, and ensuring that students gain an awareness of the 'big picture' even while delving into the details (the most up-to-date modulation, coding, and signal processing techniques that have become the basic tools of our modern era). It traces signals and key processing steps from the information source through the transmitter, channel, receiver, and ultimately to the information sink.


Compartilhe:

 
 

  

 


Outros livros relacionados!



Circuitos Elétricos - 10ª Ed. 2016
Com destaque em sua proposta didática, esta obra e...
Editora: PEARSON EDUCATION
Páginas: 816
Formato: 0 x 0
Preço: 238,00

Aterramentos Eletricos
Faltava uma obra que apresentasse uma abordagem bá...
Editora: Artliber
Páginas: 160
Formato: 21 x 14
Lista: 39,00
Desconto: 5,85
Preco: 33,15
 

 

 

.

 




Matriz
Rua Santa Rita Durão, 848- Savassi - Belo Horizonte
Fone: (31)3261-3608
E-mail: livraria@livroarbitrio.com.br
Funcionamento: Segunda à Sexta das 7:00
às 19:00 - Sábado das 9:00 às 13:00.
Loja Virtual
Fone: (31)3261-3608 - Funcionamento: Segunda à
Sexta das 7:00 às 19:00 Sábado de 9:00 às 1
3:00
E-mail: pedidos@livroarbitrio.com.br
 

A mercadoria será entregue mediante disponibilidade no fornecedor ou estoque.
Quando o valor do frete sofrer alteração, será assegurado ao consumidor recusar ou aceitar a compra do produto.
Neste caso, o fornecedor enviará um e-mail ao consumidor pedindo-lhe a confirmação ou não da aquisição do produto.